Wysyłki realizujemy za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich na terenie Polski. Obecnie współpracujemy z firmami: DPD PolskaInPost S.A., Poczta Polska oraz DHL.

Zamówienia realizujemy możliwie jak najszybciej. Zamówienia opłacone do 13:30 przez Przelewy24 lub z opcją wysyłki za pobraniem wysyłamy jeszcze tego samego dnia*. Natomiast przy formie zapłaty tradycyjnym przelewem zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego od zaksięgowania się płatności.

Do której godziny i w jakie dni wysyłamy przesyłki aby trafiły do Ciebie następnego dnia?

Poniedziałek - do godziny 13:30 - przesyłka jutro w Twoim domu lub Paczkomacie

Wtorek - Czwartek do godziny 15:00 - przesyłka jutro w Twoim domu lub Paczkomacie

Piątek - Niedziela - przesyłka zostanie wysłana i dostarczona następnego dnia roboczego.

Opcja wysyłki dotyczy płatności poprzez Przelewy24 i opcji wysyłki za pobraniem.

Sposoby i koszty dostawy


Darmowa dostawa:

Jak otrzymać paczkę z darmową dostawą? Przy zamówieniach powyżej 297 zł i dokonaniu przedpłaty lub przy zamówieniach powyżej 397 zł z opcją płatności przy odbiorze dostarczymy ją do Ciebie dokładnie za 0 zł! (rabat dotyczy wysyłki na terenie Polski).


Poczta Polska:

  • Przesyłka firmowa ekonomiczna polecona: 8,97 zł (przedpłata) - przesyłka do 0,5kg. Czas dostawy od momentu wysłania zajmuje ok. 4-7 dni roboczych.
  • Pocztex Kurier 48: 10,96 zł - przesyłka kurierska, dociera w 1-3 dni roboczych.
  • Punkty Poczta Polska, Żabka i partnerzy: 9,78 zł - przesyłka do 25kg. Paczka zazwyczaj dociera w ciągu 1-2 dni roboczych. Odbiór paczki możliwy jest w wybranym punkcie m. in. Urząd Pocztowy, Żabka, Lewiatan. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm i/lub kartonu, należy sprawdzić kompletność otrzymanego towaru. W razie stwierdzenia braków w towarze lub jego uszkodzenia należy sporządzić protokół.

DPD Polska:

  • Przedpłata: 14,46 zł - przesyłka kurierska do 30kg.
  • Pobranie: 17,47 zł - przesyłka kurierska do 30kg.

Czas dostawy to zazwyczaj 1-2 dni robocze od nadania paczki. Na e-mail podany przy składaniu zamówienia, firma DPD wysyła informacji o statusie paczki, umożliwia śledzenia jej oraz udostępnia numer telefonu do kuriera, który dostarczy paczkę. Przesyłka DPD jest ubezpieczona na wartość kwoty zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm i/lub kartonu, należy sprawdzić kompletność otrzymanego towaru w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków w towarze lub jego uszkodzenia należy sporządzić protokół.


Paczkomaty InPost:

  • Przedpłata: 15,47 zł - przesyłka InPost do 25kg.
  • Pobranie: 18,70 zł - przesyłka InPost do 25kg.

Paczkomaty InPost to wygodny system skrytek pocztowych rozlokowanych w Polsce, umożliwiający odebranie zamówienia w dowolnym czasie. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek dostarczamy wyłącznie paczki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm i wadze mniejszej niż 25kg. Czas umieszczenia przesyłki od chwili jej nadania to około 1-2 dni robocze. Maksymalny czas na odebranie paczki od chwil umieszczenia jej w skrytce to 48 godziny. Uwaga! Firma InPost na podany przy składaniu zamówienia adres e-maila i numer telefonu wysyła informacje o statusie przesyłki oraz kod do skrytki. Dlatego ważne jest, aby te informacje były prawidłowe.


DHL:

  • Kurier DHL: 14,47 zł brutto - przesyłka kurierska, dociera w 1-2 dni robocze.
  • Punkty i automaty DHL POP: 12,47 zł brutto - przesyłka do punktu odbioru lub automatu, dociera w 1-2 dni robocze.

Firma DHL oferuje szybką dostawę zarówno do domu, jak i do punktów odbioru oraz automatów DHL POP. Punkty DHL POP to wygodne lokalizacje do odbioru przesyłek, znajdujące się w sklepach, na stacjach benzynowych i w innych miejscach codziennych zakupów, co ułatwia odbiór przesyłki w dogodnym dla Ciebie czasie. Dzięki szerokiej sieci punktów odbioru, możesz wybrać miejsce najbliższe Twojego domu lub miejsca pracy. Dodatkowo, DHL oferuje opcję łatwego zwrotu przesyłki przez punkty DHL POP, co sprawia, że proces zwrotu towaru jest szybki i wygodny.

Informacje o statusie przesyłki oraz możliwość śledzenia są wysyłane na podany przy zamówieniu adres e-mail oraz numer telefonu. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoją przesyłką i możesz śledzić jej drogę od nadania aż po odbiór.