W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 81 565 48 90 w godzinach 7:00 – 15:00 oraz e-mailowo pisząc na adres sklep@gobli.pl.

Czy pracownik z Biura Obsługi Klienta może pomóc mi złożyć zamówienie?

Tak, pracownik Biura Obsługi Klienta może pomóc w złożeniu zamówienia. W tym celu prosimy o wcześniejsze przygotowanie listy produktów (z uwzględnieniem indeksu każdego z produktów), które mają znajdować się w Twoim zamówieniu, danych do wysyłki wraz z numerem telefonu oraz formy płatności i dostawy. Zamówienie można złożyć telefonicznie, pod numerem tel. 81 565 48 90 w godzinach 7:00 – 15:00.

* Prosimy o korzystanie z tej formy złożenia zamówienie, w przypadku braku możliwości złożenia zamówienie standardowo na naszej stronie internetowej.

Jakie są terminy wysyłki?

Zamówienia realizujemy możliwie jak najszybciej. Zamówienia opłacone do 12:00 przez TPay lub z opcją wysyłki za pobraniem wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Natomiast przy formie zapłaty tradycyjnym przelewem zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego od zaksięgowania się płatności.

Jakie są dostępne sposoby wysyłki?

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich na terenie Polski. Obecnie współpracujemy z firmami: DPD Polska, InPost S.A. oraz Pocztą Polską.

W przypadku firmy DPD możliwa jest wysyłka za pobraniem oraz po przedpłacie. Czas dostawy 1-2 dni robocze.

Za pośrednictwem firmy Inpost dostarczamy przesyłki do paczkomatów - także za pobraniem lub po przedpłacie. Czas dostawy 1-2 dni robocze.

Poczta Polska - możliwa opcja to list ekonomiczny oraz odbiór w punkcie (Urząd Pocztowy, Żabka, Stacja Orlen)

UWAGA: W przypadku wyboru listu ekonomicznego czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych.

Jak opłacić zamówienie?
  1. Przedpłata na konto bankowe - przy wyborze tej opcji należy wykonać tradycyjny przelew bankowy na poniższy numer konta i w tytule przelewu wpisać numer zamówienia (numer zamówienia wysyłany jest mailem w potwierdzeniu złożenia zamówienia):

    Konto bankowe: Alior Bank GOBLI Mariusz Tomasiak 15 2490 0005 0000 4500 3743 3475

  2. TPay: szybka płatność elektroniczna. Banki które są obsługiwane przez TPay: Alior, BGŻ, BOś, BHP, BZ WBK, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Euro Bank, FM Bank, Fortis BNP Paribas Bank, GetIn Bank, HSBC Bank Polska, ING Bank, Invest Bank, Inteligo, KredytBank, Lukas Bank, Mbank, MeritumBank, Milenium, Multi Bank, Nordea, Pekao S.A., PKO BP, Pocztowy, Polbank, Raiffeisen Bank, SGB, Volkswagen Bank.

  3. Płatność za pobraniem przy odbiorze - opcja zapłaty kurierowi przy dostawie - kartą lub gotówką. Paczki pobraniowe wysyłamy tylko kurierem DPD lub za pośrednictwem paczkomatów Inpost.

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Powiadomienie z numerem paczki oraz linkiem do jej śledzenia wysyłane jest na adres mailowy (podany podczas składania zamówienia lub przypisany do konta) gdy zamówienie zostanie zrealizowane i wysłane z naszego magazynu.

Czy wysyłamy paczki za granicę?

Niestety obecnie nie prowadzimy wysyłki za granicę, na ten moment wysyłki prowadzone są jedynie na terenie kraju. Jeżeli do naszych usług dodamy opcję wysyłki za granicę, wstawimy komunikat na naszej stronie.

Czy mogę odebrać moje zamówienie na miejscu?

Aktualnie nie ma możliwości odbioru osobistego, zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie wysyłkowo.

W jaki sposób mogę anulować moje zamówienie?

W przypadku chęci anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w zakładce kontakt. Zamówienia nieopłacone możemy anulować w każdej chwili, natomiast gdy zamówienie zostało już przekazane do realizacji nie ma możliwości jego anulowania. O aktualnym statusie zamówienia zostaną Państwo poinformowani drogą mailową.

Jak mogę złożyć reklamację?

Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać drogą mailową z opisem problemu na adres sklep@gobli.pl. W przypadku uszkodzenia towaru/ otrzymania błędnego produktu prosimy o załączenie zdjęcia, przyśpieszy to proces reklamacyjny.

Jak odstąpić od zakupu lub wymienić produkt?

Formularz odstąpienia od umowy możesz wypełnić tu: FORMULARZ ODSTĄPIENIA

Zgodnie z ustawą o prawach konsumentach z 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014, poz. 827) Klient będący konsumentem (osobą fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Klient powinien odesłać zwracane produkty, które są w stanie nienaruszonym, nie posiadają śladów użytkowania, są w oryginalnym opakowaniu i nie były otwierane. Produkty należy odesłać na własny koszt na adres naszego magazynu:

Gobli Mariusz Tomasiak

ul. Gospodarcza 27

20-211 Lublin

WYMIAN TOWARÓW NIE PRZEPROWADZAMY.

Więcej dowiesz się na podstronie dedykowanej polityce zwrotów

Czy doradzamy w sprawach koloryzacji?

Niestety nie doradzamy w kwestiach koloryzacji i doboru odpowiedniego koloru farby lub oxydantu. Nie posiadamy wiedzy specjalistycznej z zakresu fryzjerstwa. Porady prosimy zasięgnąć u fryzjera.

Czy towar niedostępny na stronie internetowej będzie można zakupić?

Jeżeli towar jest niedostępny na stronie internetowej, niestety nie ma możliwości jego otrzymania. Wynika to z braku towaru u naszych dostawców lub braku towaru na naszym stanie magazynowym. Braki towarów staramy się uzupełnić jak najszybciej.

Natomiast mogą Państwo na karcie produktu w ikonce powiadomienia o dostępności wpisać swój adres mailowy, wtedy gdy produkt pojawi się w naszym sklepie otrzymają Państwo powiadomienie mailowe jako pierwsi.