Ostatnie dni były dla nas bardzo pracowite. W związku z niezależnym od nas pożarem i awarią serwerów OVH w Strasburgu (09.03.2021), nie mieliśmy możliwości realizacji wszystkich Państwa zamówień w ostatnich dniach.
Wraz z pożarem straciliśmy dostęp do części danych i serwisów naszych partnerów biznesowych, przez co nie byliśmy w stanie realizować zamówień w normalnym trybie. Ponadto bardzo możliwe, że nie odzyskamy poprzedniej wersji naszego sklepu.
Planowaliśmy wdrożenie nowej wersji strony w najbliższych dniach. Pewne niespodziewane działania przyspieszyły ten ruch. W związku z tym, że strona jest w ciągłym rozwoju, niektóre jej funkcje nie są dostępne. Robimy co w naszej mocy aby uruchomić pełną funkcjonalność sklepu.
Najważniejszą informacją jest to, że mogą Państwo robić bezpiecznie zakupy. Każde zamówienie jest już odpowiednio przetwarzane.
Aktualnie pracujemy nad:
- dodaniem możliwości dostarczenia paczek do paczkomatów,
- dodaniem możliwości dostarczenia paczek do punktu odbioru poczty polskiej,
- uruchomieniem intuicyjnej wyszukiwarki, która pomoże w odnalezieniu szukanych produktów,
- wznowieniem funkcjonowania bloga,
- poprawieniem błędnych odnośników do poszczególnych witryn,
- poprawieniem graficznych aspektów funkcjonowania strony,
- naprawieniem pomniejszych błędów.
Jeżeli zauważą Państwo błąd w działaniu strony można, go zgłosić w formularzu kontaktowym.
Jeszcze raz przypominamy, że mimo niektórych błędów i braku funkcjonalności działanie sklepu jest w pełni bezpieczne, a dokonywane zamówienia będą realizowane w najbliższe dni robocze.
Bardzo przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za Państwa zaufanie.
Zespół Gobli.