Ostatnie dni były dla nas bardzo pracowite. W związku z niezależnym od nas pożarem i awarią serwerów OVH w Strasburgu (09.03.2021), nie mieliśmy możliwości realizacji wszystkich Państwa zamówień w ostatnich dniach.

Wraz z pożarem straciliśmy dostęp do części danych i serwisów naszych partnerów biznesowych, przez co nie byliśmy w stanie realizować zamówień w normalnym trybie. Ponadto bardzo możliwe, że nie odzyskamy poprzedniej wersji naszego sklepu. 

Planowaliśmy wdrożenie nowej wersji strony w najbliższych dniach. Pewne niespodziewane działania przyspieszyły ten ruch. W związku z tym, że strona jest w ciągłym rozwoju, niektóre jej funkcje nie są dostępne. Robimy co w naszej mocy aby uruchomić pełną funkcjonalność sklepu. 


Najważniejszą informacją jest to, że mogą Państwo robić bezpiecznie zakupy. Każde zamówienie jest już odpowiednio przetwarzane. 


Aktualnie pracujemy nad:

  • dodaniem możliwości dostarczenia paczek do paczkomatów,
  • dodaniem możliwości dostarczenia paczek do punktu odbioru poczty polskiej, 
  • uruchomieniem intuicyjnej wyszukiwarki, która pomoże w odnalezieniu szukanych produktów,
  • wznowieniem funkcjonowania bloga,
  • poprawieniem błędnych odnośników do poszczególnych witryn,
  • poprawieniem graficznych aspektów funkcjonowania strony,
  • naprawieniem pomniejszych błędów.

Jeżeli zauważą Państwo błąd w działaniu strony można, go zgłosić w formularzu kontaktowym


Jeszcze raz przypominamy, że mimo niektórych błędów i braku funkcjonalności działanie sklepu jest w pełni bezpieczne, a dokonywane zamówienia będą realizowane w najbliższe dni robocze. 

Bardzo przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za Państwa zaufanie. 

Zespół Gobli.